0.00  0

WYDŁUŻAMY PRAWO ZWROTU DO 30 DNI

 

PROSTY ZWROT

dotyczy wyłącznie zamówień wysłanych kurierem

zwrot jest bezpłatny

 

1. DZWONISZ

podajesz numer zamówienia lub swoje dane

musimy po prostu namierzyć Twoje zamówienie

potem ustalamy termin zwrotu

 

2. PAKUJESZ ZWROT

w pudełko – tak aby nadawało się do transportu

(dobrze jest wykorzystać pudełko z przesyłki, pudełko musi być zaklejone)

 

3. DOŁĄCZASZ KARTKĘ Z DANYMI

zapakuj w paczkę kartkę ze swoimi danymi abyśmy mogli zidentyfikować nadawcę

do kartki dopnij paragon

( oraz w razie reklamacji załącz opis usterki )

 

4. DAJESZ PACZKĘ KURIEROWI

w ustalonym z nami terminie podjeżdża kurier, któremu przekazujesz paczkę

nie musisz wypełniać żadnych druków

ale musisz być w domu – sytuacja jest podobna do tej gdy oczekujesz na przesyłkę

 

5. PIENIĄDZE OTRZYMUJESZ NA KONTO

jeśli zamówienie było opłacone przelewem zwrotu dokonamy na konto, z którego do nas wpłynęły

jeśli było opłacone w inny sposób poprosimy o numer konta na maila

(koniecznie z adresu e-mailowego, z którego było składane zamówienie)

 

PAMIĘTAJ aby do przesyłki dołączyć PARAGON

(bez paragonu nie możemy zrobić korekty)

 

———————————————————————————-

 

Prawo zwrotu 30 dni jest wydłużone dla wszystkich zamówień.

Standardowa procedura zwrotów i reklamacji jest opisana poniżej.

Zwroty:

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego.

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

Zwracany przez Konsumenta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Towar zwracany w oryginalnym opakowaniu z kompletnym wyposażeniem i akcesoriami oraz dokumentami wydanymi przy jego sprzedaży.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania oraz nie może posiadać uszkodzeń mechanicznych.

Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument.

W przypadku pytań i wątpliwości, prosimy o kontakt mailowy: [email protected] lub pod numerem telefonu 575- 888-240 w godzinach 9.00 – 18.00 od poniedziałku do piątku.

FORMULARZ ZWROTU (wpisanie wszystkich informacji skróci czas zwrotu środków na konto)

WYPEŁNIONY FORMULARZ PROSIMY DOŁĄCZYĆ DO PACZKI ZWROTNEJ

Sposoby udzielania reklamacji:

Reklamacje do rozpatrzenia proszę kierować pod adres e-mail [email protected] oraz numer telefonu: 575-888-240

Na wszystkie produkty zakupione na naszym sklepie udzielamy 24 miesięcznej gwarancji na wady ukryte.

Podstawą przyjęcia reklamacji jest poprawnie i czytelnie wypełnione zgłoszenie reklamacyjne oraz dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura VAT).

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

– Dokładne dane osoby składającej reklamację (Imię i nazwisko, adres, mail, nr telefonu)

– Opis szkody

– Dowód zakupu (paragon lub faktura)

Reklamowany produkt należy przesłać (koszt przesyłki pokrywa osoba reklamująca) na adres sklepu Sklep Wedkarski Carplive.pl Turystyczna 46 20-207 Lublin z pisemnym zgłoszeniem i dowodem zakupu.

as2

Newsletter

CARP LIVE
Sklep internetowy
[email protected]
tel. 575 888 240

Odbiór zamówień:
Sklep wędkarski Carp Live
20-207 Lublin
ul. Turystyczna 46
Back to Top